hate these ads?, log in or register to hide them
Page 9 of 9 FirstFirst ... 6789
Results 161 to 173 of 173

Thread: Warhammer 40k : DAWN OF WAR III [The light of the god Emperor Shines on us]

  1. #161
    mewninn's Avatar
    Join Date
    April 10, 2011
    Posts
    1,310
    He's a huge 40K nerd isn't he?

    Most of the warhammer nerds I know didn't enjoy it at all.

  2. #162
    Liare's Avatar
    Join Date
    April 9, 2011
    Location
    Denmark
    Posts
    10,471
    Quote Originally Posted by mewninn View Post
    He's a huge 40K nerd isn't he?

    Most of the warhammer nerds I know didn't enjoy it at all.
    yup, have a peek at his Space Marine video for a example.
    Viking, n.:
    1. Daring Scandinavian seafarers, explorers, adventurers, entrepreneurs world-famous for their aggressive, nautical import business, highly leveraged takeovers and blue eyes.
    2. Bloodthirsty sea pirates who ravaged northern Europe beginning in the 9th century.

    Hagar's note: The first definition is much preferred; the second is used only by malcontents, the envious, and disgruntled owners of waterfront property.

  3. #163

    Join Date
    November 5, 2011
    Posts
    8,218
    Quote Originally Posted by Liare View Post
    Quote Originally Posted by mewninn View Post
    He's a huge 40K nerd isn't he?

    Most of the warhammer nerds I know didn't enjoy it at all.
    yup, have a peek at his Space Marine video for a example.
    Yeah he's a massive 40k nerd and has no trouble shitting all over them when they fuck it up pretty much.

    Plus as one of the rare guys keeping SC2 alive in the West he's also a great RTS fan, so he tends to be very critical and in depth on those too, prolly more than any other genre imo.

    Apparently, from the coop podcast, it seems they removed any kind of hard or complex mechanic and added a bunch of contrived nonsense to the mp so you have to play it exactly one way, for balance and "esports" and what not and a strong fear of the mp RTS curse, and the game suffers from it a lot. Haven't watched this video in its entirety to know how much h he talks bout that.
    Last edited by Isyel; April 29 2017 at 07:49:11 PM.

  4. #164
    Varcaus's Avatar
    Join Date
    May 15, 2011
    Posts
    19,883
    Quote Originally Posted by Isyel View Post
    Quote Originally Posted by Liare View Post
    Quote Originally Posted by mewninn View Post
    He's a huge 40K nerd isn't he?

    Most of the warhammer nerds I know didn't enjoy it at all.
    yup, have a peek at his Space Marine video for a example.
    Yeah he's a massive 40k nerd and has no trouble shitting all over them when they fuck it up pretty much.

    Plus as one of the rare guys keeping SC2 alive in the West he's also a great RTS fan, so he tends to be very critical and in depth on those too, prolly more than any other genre imo.

    Apparently, from the coop podcast, it seems they removed any kind of hard or complex mechanic and added a bunch of contrived nonsense to the mp so you have to play it exactly one way, for balance and "esports" and what not and a strong fear of the mp RTS curse, and the game suffers from it a lot. Haven't watched this video in its entirety to know how much h he talks bout that.
    Also the worst is they butchered the ascetic

    :V

  5. #165

    Join Date
    November 5, 2011
    Posts
    8,218
    Quote Originally Posted by Varcaus View Post
    Quote Originally Posted by Isyel View Post
    Quote Originally Posted by Liare View Post
    Quote Originally Posted by mewninn View Post
    He's a huge 40K nerd isn't he?

    Most of the warhammer nerds I know didn't enjoy it at all.
    yup, have a peek at his Space Marine video for a example.
    Yeah he's a massive 40k nerd and has no trouble shitting all over them when they fuck it up pretty much.

    Plus as one of the rare guys keeping SC2 alive in the West he's also a great RTS fan, so he tends to be very critical and in depth on those too, prolly more than any other genre imo.

    Apparently, from the coop podcast, it seems they removed any kind of hard or complex mechanic and added a bunch of contrived nonsense to the mp so you have to play it exactly one way, for balance and "esports" and what not and a strong fear of the mp RTS curse, and the game suffers from it a lot. Haven't watched this video in its entirety to know how much h he talks bout that.
    Also the worst is they butchered the ascetic

    :V
    The what now?

  6. #166
    Varcaus's Avatar
    Join Date
    May 15, 2011
    Posts
    19,883
    Quote Originally Posted by Isyel View Post
    Quote Originally Posted by Varcaus View Post
    Quote Originally Posted by Isyel View Post
    Quote Originally Posted by Liare View Post
    Quote Originally Posted by mewninn View Post
    He's a huge 40K nerd isn't he?

    Most of the warhammer nerds I know didn't enjoy it at all.
    yup, have a peek at his Space Marine video for a example.
    Yeah he's a massive 40k nerd and has no trouble shitting all over them when they fuck it up pretty much.

    Plus as one of the rare guys keeping SC2 alive in the West he's also a great RTS fan, so he tends to be very critical and in depth on those too, prolly more than any other genre imo.

    Apparently, from the coop podcast, it seems they removed any kind of hard or complex mechanic and added a bunch of contrived nonsense to the mp so you have to play it exactly one way, for balance and "esports" and what not and a strong fear of the mp RTS curse, and the game suffers from it a lot. Haven't watched this video in its entirety to know how much h he talks bout that.
    Also the worst is they butchered the ascetic

    :V
    The what now?
    The phone version of aesthetic

  7. #167

    Join Date
    November 5, 2011
    Posts
    8,218
    Ah

    Yeah it lacks a certain level of grim future to it, although I think they went for a more tabletop miniatures like look.

  8. #168
    Sandzibar's Avatar
    Join Date
    April 9, 2011
    Posts
    4,405
    Entire game is absolute lore rape. I dont have enough palms for my face at times.

    As a game its an ok distraction. Not great, but not as shit as most foaming at the mouth fuckwads would have you believe.

  9. #169

    Join Date
    October 25, 2011
    Posts
    860
    Im not going to play it then, shame.

    Replace Relic with The Creative Assembly?
    A merge between those two, both owned by Sega is something I can definitely see.

  10. #170
    Varcaus's Avatar
    Join Date
    May 15, 2011
    Posts
    19,883
    Quote Originally Posted by Meester View Post
    Im not going to play it then, shame.

    Replace Relic with The Creative Assembly?
    A merge between those two, both owned by Sega is something I can definitely see.
    Nah if they go back to either dowI or II instead of trying to split the difference I would have been fine.

  11. #171
    Winged Nazgul's Avatar
    Join Date
    April 10, 2011
    Location
    USA
    Posts
    2,965
    And, now, a palate cleanser:



    Last edited by Winged Nazgul; May 5 2017 at 10:53:00 AM.

  12. #172

    Join Date
    September 6, 2014
    Posts
    379
    I am so tempted to get this, even with all the bad reviews. I have held off since I am playing PUBG and Albion Online, but damn, I am a sucker for 40K games.

  13. #173

    Join Date
    April 9, 2012
    Location
    Pit of depravity
    Posts
    6,338
    Quote Originally Posted by Rellin View Post
    I am so tempted to get this, even with all the bad reviews. I have held off since I am playing PUBG and Albion Online, but damn, I am a sucker for 40K games.
    It's not a good 40k game, don't do it. Even the people that like the game are mostly happy to agree that it's absolute
    setting rape.

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •