hate these ads?, log in or register to hide them
Page 1441 of 2052 FirstFirst ... 44194113411391143114381439144014411442144314441451149115411941 ... LastLast
Results 28,801 to 28,820 of 41036

Thread: The Official Russian [USA Politics Thread]™

  1. #28801
    Donor Aea's Avatar
    Join Date
    April 13, 2011
    Location
    Colorado
    Posts
    13,705

  2. #28802
    OrangeAfroMan's Avatar
    Join Date
    July 20, 2011
    Posts
    7,072
    Quote Originally Posted by Aea View Post
    #nailedit
    Actually an '06.

    EVE: OrangeAfroMan
    Dust514: Andrelommech
    WoT: NorthernNomad
    MWO: Loren Ward

    www.twitch.tv/oameve

  3. #28803
    Smuggo
    Guest
    Lol negrepped by our other resident slurper Don.

  4. #28804

    Join Date
    April 18, 2011
    Posts
    2,331
    Quote Originally Posted by Aea View Post
    Such surprise. Much wow.

  5. #28805
    Banned
    Join Date
    April 18, 2011
    Location
    Only one here to predict a win for God Emperor
    Posts
    12,463
    Quote Originally Posted by Aea View Post
    What?... How can the 'evidence be in' when the the FBI has said ask the DOJ to fess up and the DOJ has stonewalled the senate committee?

    If there's no movement on this by March 20th they will use a subpoena to force the DOJ to provide what they got, and once that happens none of you will admit to being so very wrong again.
    Are you an engineer? -- Quack

  6. #28806
    Smuggo
    Guest

  7. #28807
    Banned
    Join Date
    November 4, 2015
    Posts
    3,375
    paging whoever made the :wolf: image to make a :rak: image
    [img]http://orig14.deviantart.net/351d/f/2015/121/c/0/_cover_zing__krul_tepes_by_skanantene-d8rqmf5.png[/img]

  8. #28808
    OrangeAfroMan's Avatar
    Join Date
    July 20, 2011
    Posts
    7,072
    Quote Originally Posted by UsernameisValidandNotinUs View Post
    paging whoever made the :wolf: image to make a :rak: image
    Done.

    Actually an '06.

    EVE: OrangeAfroMan
    Dust514: Andrelommech
    WoT: NorthernNomad
    MWO: Loren Ward

    www.twitch.tv/oameve

  9. #28809
    Movember 2012 ElweSingollo's Avatar
    Join Date
    April 10, 2011
    Posts
    1,676
    Quote Originally Posted by UsernameisValidandNotinUs View Post
    paging whoever made the :wolf: image to make a :rak: image
    maybe?

  10. #28810
    Lana Torrin's Avatar
    Join Date
    April 13, 2011
    Location
    Bonding around
    Posts
    17,869
    Can we get back on track?

    http://www.smh.com.au/world/donald-t...15-guz6f0.html

    Round 2.. Fight!
    Quote Originally Posted by lubica
    And her name was Limul Azgoden, a lowly peasant girl.

  11. #28811
    Movember 2012 Stoffl's Avatar
    Join Date
    April 10, 2011
    Location
    The original viennese waffle
    Posts
    20,621
    Quote Originally Posted by ElweSingollo View Post
    Quote Originally Posted by UsernameisValidandNotinUs View Post
    paging whoever made the :wolf: image to make a :rak: image
    maybe?
    Nah no need to make an Emote for posters on ignore.

    Also I'm kinda miffed that I only got +2reps for creating the W0lfmoticons.
    2/10/17 Greatposthellpurge never forget

  12. #28812
    W0lf Crendraven's Avatar
    Join Date
    January 26, 2012
    Location
    The United
    Posts
    8,970
    Quote Originally Posted by Stoffl View Post
    Quote Originally Posted by ElweSingollo View Post
    Quote Originally Posted by UsernameisValidandNotinUs View Post
    paging whoever made the :wolf: image to make a :rak: image
    maybe?
    Nah no need to make an Emote for posters on ignore.

    Also I'm kinda miffed that I only got +2reps for creating the W0lfmoticons.
    Didnt you just cut them out from a pic by duckslayer?
    Quote Originally Posted by QuackBot View Post
    I see you have read nietzsche's little known work "beyond boobs and butts".

  13. #28813
    Smuggo
    Guest
    Quote Originally Posted by Stoffl View Post
    Quote Originally Posted by ElweSingollo View Post
    Quote Originally Posted by UsernameisValidandNotinUs View Post
    paging whoever made the :wolf: image to make a :rak: image
    maybe?
    Nah no need to make an Emote for posters on ignore.

    Also I'm kinda miffed that I only got +2reps for creating the W0lfmoticons.
    I will rep you more when reps are available.

  14. #28814
    Donor Shiodome's Avatar
    Join Date
    April 10, 2011
    Location
    I am a white male.
    Posts
    4,786
    Quote Originally Posted by Stoffl View Post
    Quote Originally Posted by ElweSingollo View Post
    Quote Originally Posted by UsernameisValidandNotinUs View Post
    paging whoever made the :wolf: image to make a :rak: image
    maybe?
    Nah no need to make an Emote for posters on ignore.

    Also I'm kinda miffed that I only got +2reps for creating the W0lfmoticons.
    you should get neg repped to shit for validating the trolling fuckwit.

  15. #28815
    W0lf Crendraven's Avatar
    Join Date
    January 26, 2012
    Location
    The United
    Posts
    8,970
    Quote Originally Posted by Shiodome View Post
    Quote Originally Posted by Stoffl View Post
    Quote Originally Posted by ElweSingollo View Post
    Quote Originally Posted by UsernameisValidandNotinUs View Post
    paging whoever made the :wolf: image to make a :rak: image
    maybe?
    Nah no need to make an Emote for posters on ignore.

    Also I'm kinda miffed that I only got +2reps for creating the W0lfmoticons.
    you should get neg repped to shit for validating the trolling fuckwit.
    go be racist elsewhere
    Quote Originally Posted by QuackBot View Post
    I see you have read nietzsche's little known work "beyond boobs and butts".

  16. #28816
    Super Baderator DonorGlobal Moderator cullnean's Avatar
    Join Date
    April 10, 2011
    Location
    The tower of power, too sweet to be sour, ohhhh yeahh!
    Posts
    15,967
    Quote Originally Posted by W0lf Crendraven View Post
    Quote Originally Posted by Shiodome View Post
    Quote Originally Posted by Stoffl View Post
    Quote Originally Posted by ElweSingollo View Post
    Quote Originally Posted by UsernameisValidandNotinUs View Post
    paging whoever made the :wolf: image to make a :rak: image
    maybe?
    Nah no need to make an Emote for posters on ignore.

    Also I'm kinda miffed that I only got +2reps for creating the W0lfmoticons.
    you should get neg repped to shit for validating the trolling fuckwit.
    go be racist elsewhere
    Go be a nonce elsewhere you fucking awful cunt
    Quote Originally Posted by Elriche Oshego View Post
    Cullneshi the god of shitposting.

  17. #28817
    Lana Torrin's Avatar
    Join Date
    April 13, 2011
    Location
    Bonding around
    Posts
    17,869
    Quote Originally Posted by cullnean View Post
    Quote Originally Posted by W0lf Crendraven View Post
    Quote Originally Posted by Shiodome View Post
    Quote Originally Posted by Stoffl View Post
    Quote Originally Posted by ElweSingollo View Post
    Quote Originally Posted by UsernameisValidandNotinUs View Post
    paging whoever made the :wolf: image to make a :rak: image
    maybe?
    Nah no need to make an Emote for posters on ignore.

    Also I'm kinda miffed that I only got +2reps for creating the W0lfmoticons.
    you should get neg repped to shit for validating the trolling fuckwit.
    go be racist elsewhere
    Go be a nonce elsewhere you fucking awful cunt
    You can do better than that cul.. It's wolf you are talking to, just let it all out.
    Quote Originally Posted by lubica
    And her name was Limul Azgoden, a lowly peasant girl.

  18. #28818
    Donor Sparq's Avatar
    Join Date
    April 11, 2011
    Location
    Strayastan
    Posts
    8,722
    Quote Originally Posted by Duckslayer View Post
    Quote Originally Posted by W0lf Crendraven View Post
    Let the children have their fun.
    I have a complaint, it shouldn't have a neck and be squared off, it should just be the face.

  19. #28819

    Join Date
    November 5, 2011
    Posts
    8,786
    Quote Originally Posted by Sparq View Post
    Quote Originally Posted by Duckslayer View Post
    Quote Originally Posted by W0lf Crendraven View Post
    Let the children have their fun.
    I have a complaint, it shouldn't have a neck and be squared off, it should just be the face.
    Makes it look more retarded so more fitting like this tbh.

  20. #28820
    Smuggo
    Guest
    Quote Originally Posted by Sparq View Post
    Quote Originally Posted by Duckslayer View Post
    Quote Originally Posted by W0lf Crendraven View Post
    Let the children have their fun.
    I have a complaint, it shouldn't have a neck and be squared off, it should just be the face.
    Well mate, get your photoshop on and do something better if you think you're so good.

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •