hate these ads?, log in or register to hide them

Search:

Type: Posts; User: NoirAvlaa

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.11 seconds.

  1. It's all the blood rushing to their feet, they...

    It's all the blood rushing to their feet, they can't think straight.
  2. Replies
    30,493
    Views
    1,725,883

    You know they're useless so why are you...

    *shrug* didn't support all of it. Most people don't subscribe to 100% of any particular parties views, neither did I. Not that it stopped your bigotry from assuming I did.

    Don't support them now,...
  3. Replies
    9,310
    Views
    1,137,074

    How is it on a scale of the room to moon? ...

    How is it on a scale of the room to moon?

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
  4. Replies
    28
    Views
    786

    https://i.imgur.com/AHu1QHi.png

    https://i.imgur.com/AHu1QHi.png
  5. Replies
    28
    Views
    786

    u wot that was a legit callout thread that you're...

    u wot that was a legit callout thread that you're merging into this happy hello thread reeeeeeee
  6. Replies
    28
    Views
    786

    FAO: Zekk Pacus

    WOT U SAYING M8? U WANNA PIPE DOWN U CHEEKY GIT. I'M CALLING U OUT!
  7. Replies
    28
    Views
    786

    FAO: DarkFlare

    hello
  8. Replies
    4,881
    Views
    370,814

    F

    F
  9. Replies
    30,493
    Views
    1,725,883

    tbh I've seen sp4m saying that somewhere, not...

    where?[/QUOTE]

    tbh I've seen sp4m saying that somewhere, not about to go digging though
  10. Replies
    588
    Views
    40,033

    reeeeeeeeeeeeeee

    reeeeeeeeeeeeeee
  11. Replies
    12
    Views
    422

    https://www.youtube.com/watch?v=DMSHvgaUWc8

    https://www.youtube.com/watch?v=DMSHvgaUWc8
  12. Replies
    9,310
    Views
    1,137,074

    :derper:

    You are getting confused, the thread title refers to a specific movie, called Moon. It once triggered some funny arguements about low budget special effects and space suits. It isn't "Moon landing is...
  13. Replies
    30,493
    Views
    1,725,883

    no that was xr mk3 which is totally different. ...

    is it the same alternate reality where you're not a low effort cunt?[/QUOTE]

    When she showed up in the mail you couldn't even make it downstairs orrrrrrr[/QUOTE]

    no that was xr mk3 which is...
  14. Replies
    30,493
    Views
    1,725,883

    Ye but you gotta remember xr can't even deal with...

    Ye but you gotta remember xr can't even deal with his dad getting a gf

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
  15. Replies
    2,180
    Views
    200,605

    xr just has a hateboner for beth, best not to...

    Throw enough mods at 4 and its more than playable imho. So it might end up being worse than 4 if modders cant fix Bethesda's inherent laziness / poor choices due to no mod support.[/QUOTE]

    xr just...
  16. Replies
    49,403
    Views
    4,470,563

    oh wow

    oh wow
  17. Thread: NASA Live

    by NoirAvlaa
    Replies
    2,817
    Views
    311,928

    So there's massive heaps of oil just waiting to...

    So there's massive heaps of oil just waiting to be scooped up? I think Mars needs some freedom 8-)
  18. For those that use VS Code: ...

    For those that use VS Code:

    https://www.visualstudio.com/services/live-share/

    Looks nice :>
  19. Replies
    30,493
    Views
    1,725,883

    :derper:

    :derper:
  20. Replies
    6,139
    Views
    575,421

    Sticky: Wouldn't bother with a 5X anymore, as much as I...

    Nexus 5X, or well, any of the Nexus phones, cheaper than the Pixel and still excellent phones

    I've heard good things about the WileyFox offerings too[/QUOTE]

    Wouldn't bother with a 5X anymore,...
  21. Replies
    30,493
    Views
    1,725,883

    Triggered! Sent from my Nexus 5X using...

    Triggered!

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
  22. Replies
    30,493
    Views
    1,725,883

    no no guys, you're all forgetting... ...

    no no guys, you're all forgetting...

    https://i.ytimg.com/vi/4PP4NoNFfLM/maxresdefault.jpg
  23. Replies
    20,163
    Views
    1,486,871

    that's just like, your opinion man.

    >telling other people what to do with their money

    nah[/QUOTE]

    Don't you try to tell people not to by bethesda games because gamebyro? Nice self awareness m8[/QUOTE]

    ? I would never advise...
  24. Replies
    1,857
    Views
    97,201

    some of them are in the cloud though

    some of them are in the cloud though
  25. Replies
    20,163
    Views
    1,486,871

    Don't you try to tell people not to by bethesda...

    >telling other people what to do with their money

    nah[/QUOTE]

    Don't you try to tell people not to by bethesda games because gamebyro? Nice self awareness m8
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4