hate these ads?, log in or register to hide them

Search:

Type: Posts; User: Joshua Foiritain

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.06 seconds.

  1. Replies
    7,029
    Views
    765,648

    The movie is worth watching.

    Fuck man, you make it sound so believable.


    Also, Snowpiercer? Did that really need a TV adaptation? The movie said everything there was to say.[/QUOTE]

    Yeah but this one has Jennifer Connelly...
  2. fixed.

    fixed.
  3. Replies
    7,497
    Views
    294,685

    This is a good thing :razor:

    [/QUOTE]

    This is a good thing :razor:
  4. Replies
    6,474
    Views
    660,352

    Sticky: Did they actually follow up on a single one...

    Haha PCgamer is still such a shit rag. "unprecedented alien invasion" = handful of random structures got RFed during an event.[/QUOTE]Drink tea with mittens, i hear its lovely with salt.

    Over 200...
  5. Replies
    6,474
    Views
    660,352

    Sticky: Not so far. The highsec stuff is just reskinned...

    Not so far. The highsec stuff is just reskinned sansha incursions and the nullsec drifter invasion currently doesnt follow up on timers so they're largely pointless.

    CCP seems to be rolling shit...
  6. Replies
    6,474
    Views
    660,352

    Sticky: Sansha incursions with a new skin and even...

    Sansha incursions with a new skin and even shitter rewards.


    Haha PCgamer is still such a shit rag. "unprecedented alien invasion" = handful of random structures got RFed during an event.
  7. Install the auto migration mod, it'll move...

    Install the auto migration mod, it'll move unemployed and/or homeless pops to worlds with space for you. Saves a stupid amount of work. Keep an eye on your energy though because afaik theres no...
  8. Replies
    10,498
    Views
    1,332,933

    Moonbuggy car chase while shooting guns at each...

    Moonbuggy car chase while shooting guns at each other? :thinkingface:
  9. 50/50 performance is much better then it was...

    50/50 performance is much better then it was after the patch came out but its still shit compared to earlier versions. Its reasonably playable if you've got a highend PC, avoid the largest galaxy...
  10. Haha ace.

    Haha ace.
  11. Replies
    36
    Views
    2,391

    Have this one as well and loving it.

    Yes, move this to the PC help thread.

    In seriousness, I'm sitting on an Ikea Markus chair. Works well.[/QUOTE]

    Same here. I'm comfortable. Cloth > fakeskin[/QUOTE]

    Have this one as well and...
  12. Meh. Pretty disappointed in HBO for ending the...

    Meh. Pretty disappointed in HBO for ending the show with such a mediocre season. This would have been far more enjoyable spread out over 3 seasons so actual character development could take place and...
  13. Replies
    10,498
    Views
    1,332,933

    Saw it yesterday, +1 to most of the points listed...

    It was...okay, I guess. I came in expecting to see
    - a massive brawl between all the original Avengers and Thanos
    - a more detailed explanation of why Thanos did it, complete with a sequence...
  14. Replies
    2,559
    Views
    89,041

    Nukes?

    Then you start having to analyse power structures in society which is apparently blaming everyone else though (and also maybe socialism). Make your mind up.[/QUOTE]

    Actually it's simple. The...
  15. Replies
    94
    Views
    7,824

    Haha that guy is still the biggest retard i've...

    Lol, all those old forumposts of his, best entertainment ever[/QUOTE]

    Haha that guy is still the biggest retard i've met on the internet. His forum tears when CCP dicked his tractor BPO investment...
  16. Replies
    2,559
    Views
    89,041

    Arming terrorists is good business though, if...

    Arming terrorists is good business though, if you're gonna get shot at make sure they at least paid you for those bullets :)
  17. Replies
    25
    Views
    1,149

    View Post

    [/QUOTE]
  18. Replies
    94
    Views
    7,824

    I'm guessing its because it makes titans in...

    I'm guessing its because it makes titans in general much worse at dropping onto subcaps for dank ganks and taking a faction titan into a massive titan blob fest seems kinda dumb as it offers no...
  19. Replies
    94
    Views
    7,824

    Haha another epic fuckup. Good job CCP. :psyduck:

    Haha another epic fuckup. Good job CCP. :psyduck:
  20. Replies
    2,559
    Views
    89,041

    No it is written as intended.

    I can't help but feel that sentence needs a hyphen somewhere.[/QUOTE]

    No it is written as intended.
  21. Replies
    2,559
    Views
    89,041

    His freaky ass hair is fucking ace though. 8-)

    His freaky ass hair is fucking ace though. 8-)
  22. Replies
    94
    Views
    7,824

    Poast it you pussy :ohnoes:

    Poast it you pussy :ohnoes:
  23. https://i.redd.it/zdt6auik68s21.jpg Ran into...

    https://i.redd.it/zdt6auik68s21.jpg

    Ran into this on reddit. Been laughing at it for like 5 mins now. :psyduck:
  24. Replies
    7,497
    Views
    294,685

    What a bunch spineless pussies. Fuck the EU....

    What a bunch spineless pussies. Fuck the EU. :cut:



    You're assuming there was any type of strategy. :shitshit:
  25. Replies
    7,497
    Views
    294,685

    "isnt going to let them drag" is probably what i...

    The EU isn't dragging out anything, to be fair to them.[/QUOTE]

    "isnt going to let them drag" is probably what i should have written but i am bad at words so yeh.

    Either way, they're going to...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4