hate these ads?, log in or register to hide them

Search:

Type: Posts; User: NoirAvlaa

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.14 seconds.

  1. Replies
    10,413
    Views
    1,316,293

    U look weird as shit Sent from my Pixel 3...

    U look weird as shit

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
  2. Yeah he's just found a way to get ahead of the...

    Is he ok?[/QUOTE]Yeah he's just found a way to get ahead of the game...

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
  3. Replies
    6,443
    Views
    645,171

    Sticky: Pixel 3a cheap enough? Sent from my Pixel 3...

    Pixel 3a cheap enough?

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
  4. Replies
    6,965
    Views
    258,395

    What makes you believe that it'll be alright in...

    What makes you believe that it'll be alright in the end though? Other than :feelings:? Because every indicator is pointing towards the UK getting fucked... Or is your "in the end" when gay space...
  5. Replies
    42
    Views
    2,377

    Lisbon. And take a train for a trip to Sintra. ...

    Lisbon. And take a train for a trip to Sintra.

    E:otherwise Tavira was nice 8 years ago when I was there. I imagine it still is :)

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
  6. Nah I've no idea what they're actually doing in...

    Nah I've no idea what they're actually doing in that picture, contact improvisation is difficult though. You're basically working with another person and pressure to move around a space, you can...
  7. I've done it before, it's interesting. I was...

    Soooooo, contact improvisation then. K.

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk[/QUOTE]

    I know a guy who used to do this. The Facebook pictures of it was disturbing.[/QUOTE]I've done it before,...
  8. Replies
    6,965
    Views
    258,395

    Boris Johnson because fuck the poor. Sent...

    Boris Johnson because fuck the poor.

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
  9. Soooooo, contact improvisation then. K. Sent...

    Soooooo, contact improvisation then. K.

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
  10. Replies
    6,965
    Views
    258,395

    Guessing he can't be taken to court over it now...

    Guessing he can't be taken to court over it now then?

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
  11. Replies
    1,224
    Views
    44,319

    Yeah so did I but it's trump so I think we need...

    mindblown.gif[/QUOTE]

    I read it as 'In order to get to Mars we need to go to the Moon'.[/QUOTE]Yeah so did I but it's trump so I think we need to always assume the worst.

    Sent from my Pixel 3...
  12. Replies
    3,555
    Views
    200,105

    Yeah at some point during the famine a good 22%...

    Yeah at some point during the famine a good 22% of Liverpool's population was Irish (the ones that stayed here)

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
  13. Replies
    3,555
    Views
    200,105

    Its ded gud yanno Sent from my Pixel 3 using...

    dat sounds boss, laa[/QUOTE]Its ded gud yanno

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
  14. Replies
    3,555
    Views
    200,105

    ALLEZ ALLEZ ALLEZ Sent from my Pixel 3 using...

    ALLEZ ALLEZ ALLEZ

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
  15. Replies
    1,224
    Views
    44,319

    ^ Sent from my Pixel 3 using Tapatalk

    Exactly[/QUOTE]^

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
  16. Replies
    3,555
    Views
    200,105

    U FUKIN WOT M8S FUKIN ULL NEVER WALK ALOOOOOONE ...

    U FUKIN WOT M8S FUKIN ULL NEVER WALK ALOOOOOONE

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
  17. Replies
    1,224
    Views
    44,319

    Thoughts and prayers time again folks. Sent...

    Thoughts and prayers time again folks.

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
  18. Replies
    10,413
    Views
    1,316,293

    https://youtu.be/s0WrXmhvXTA Sent from my...

    https://youtu.be/s0WrXmhvXTA

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
  19. Replies
    1,224
    Views
    44,319

    Grasping at straws there M8. ...

    Grasping at straws there M8.

    http://www.geekfill.com/wp-content/uploads/2015/12/Jury-of-English-Majors.jpg

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
  20. Replies
    10,413
    Views
    1,316,293

    Lol u massive nerd Sent from my Pixel 3 using...

    Lol u massive nerd

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
  21. Replies
    6,965
    Views
    258,395

    Wow can we get some more pixels in here?

    Wow can we get some more pixels in here?
  22. Replies
    6,965
    Views
    258,395

    Not now that he's blocking the next PM from just...

    The report came out a year ago no? It was an acceptable level of bullying to stay as speaker for a year but not longer?[/QUOTE]

    Not now that he's blocking the next PM from just pulling us out with...
  23. Replies
    1,224
    Views
    44,319

    TIL the allies in ww2 were worse than the nazis...

    At the point you take up arms you lose the moral high ground and become just as bad as them. Worse in fact because unlike the nazi's who are just utter scum through and though, you have turned your...
  24. Replies
    1,224
    Views
    44,319

    SIDES. Sent from my Pixel 3 using Tapatalk

    SIDES.

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
  25. Replies
    1,224
    Views
    44,319

    BOTH. Sent from my Pixel 3 using Tapatalk

    BOTH.

    Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4