hate these ads?, log in or register to hide them

Search:

Type: Posts; User: Sacul

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.09 seconds.

  1. Thread: Star trek!

    by Sacul
    Replies
    2,541
    Views
    242,484

    Got a strong Logan vibe from the trailer.

    Got a strong Logan vibe from the trailer.
  2. Replies
    2,562
    Views
    89,244

    There is a difference between basic human rights...

    Good thing Democrats know how to oppose this administration[/QUOTE]

    Since when has US foreign policy in the Americas been remotely concerned with any kind of decency?[/QUOTE]



    I look forward...
  3. Stood in line at a Dutch Taco mundo. Looked at...

    Stood in line at a Dutch Taco mundo. Looked at what others got served, walked away. Love me some Amigo or cubbanita chains but that isnt fastfood.

    Verstuurd vanaf mijn LENNY2 met Tapatalk
  4. Replies
    2,562
    Views
    89,244

    It is also what i do. I am so jaded about our...

    Says the guy who thinks Anarcho-Communism is a legit thing. :lol:

    You may just be the fringiest fringe in a forum chock full of excessively fringe people, mate.[/QUOTE]i don't think, i know.
    ...
  5. Replies
    6,474
    Views
    660,413

    Sticky: Drink tea with mittens, i hear its lovely with...

    Haha PCgamer is still such a shit rag. "unprecedented alien invasion" = handful of random structures got RFed during an event.[/QUOTE]Drink tea with mittens, i hear its lovely with salt.

    Over 200...
  6. Replies
    3,069
    Views
    181,226

    True but Humanity was at -93.

    True but Humanity was at -93.
  7. Replies
    21,214
    Views
    1,767,156

    I can Help you out there tovarich. Holland and...

    what

    did toyota have to explain how hundreds of their brand new hiluxes ended up in ISIS possession?[/QUOTE]I can Help you out there tovarich.
    Holland and other countries had a 'assist moderate...
  8. Replies
    13,310
    Views
    1,268,449

    Nah mate. Its rap music and video games

    Societal alienation from the means of productions and no knowledge of how to healthily deal with their lack of sense of self?[/QUOTE]

    Nah mate.
    Its rap music and video games
  9. Thread: NASA Live

    by Sacul
    Replies
    3,126
    Views
    376,566

    :ohnoes::ohnoes::ohnoes::ohnoes::ohnoes::ohnoes::o...

    :ohnoes::ohnoes::ohnoes::ohnoes::ohnoes::ohnoes::ohnoes:
  10. Funny, entertaining.

    Funny, entertaining.
  11. Replies
    2,562
    Views
    89,244

    You should be taken to the infirmary as you are...

    All that money and they won't even spring for the basics...

    Also, as a side-show to the main event: Beta O'Cuck proposes 'war tax' as part of veterans' plan
  12. Replies
    2,562
    Views
    89,244

    Can see what he going for? In civilized...

    All that money and they won't even spring for the basics...

    Also, as a side-show to the main event: Beta O'Cuck proposes 'war tax' as part of veterans' plan
  13. Replies
    1,693
    Views
    95,860

    With people like Pence you are gay if you dont...

    Mike Pence in particular apparently.[/QUOTE]

    Especially if you might be gay.[/QUOTE]

    With people like Pence you are gay if you dont follow his particular brand of christianity (demanded life...
  14. Replies
    2,562
    Views
    89,244

    A Trump official tried to argue that detained...

    A Trump official tried to argue that detained children don’t need soap, toothbrushes, or beds to be ‘safe and sanitary’ while in Border Patrol custody

    ...
  15. Replies
    2,562
    Views
    89,244

    acces denied¬¬¬

    acces denied¬¬¬
  16. Big ups for deleting the furry shit to bad you...

    we didn't, we do now[/QUOTE]

    Big ups for deleting the furry shit
    to bad you deleted it after i saw it

    :derper:
  17. That is amazing to see

    That is amazing to see
  18. Replies
    7,498
    Views
    294,862

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=0h...

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=0hrTK-OWYIs
  19. Replies
    13,310
    Views
    1,268,449

    :obama:

    :obama:
  20. Replies
    2,562
    Views
    89,244

    tweet does not show

    I'm with this guy on that topic:

    1139267425109774338[/QUOTE]

    tweet does not show
  21. Replies
    21,214
    Views
    1,767,156

    This is such a obvious setup over the last few...

    This is such a obvious setup over the last few months, well since Bolton came back in serious play.
  22. Replies
    7,498
    Views
    294,862

    With the shit BoJo pulled in the 90s he is pretty...

    I'd say that Trump is more truthful than Johnson.[/QUOTE]With the shit BoJo pulled in the 90s he is pretty much the original serial fake news creator.

    Verstuurd vanaf mijn LENNY2 met Tapatalk
  23. Replies
    126
    Views
    9,861

    I am Le schocked at this turn of events. SCHOKED...

    I am Le schocked at this turn of events. SCHOKED I SAY!
  24. Replies
    1,693
    Views
    95,860

    It says 'suggests'. Kinda like it is suggested...

    ^^ the man made natural disaster.

    A pretty depressing read.
    https://wwwwwfse.cdn.triggerfish.cloud/uploads/2019/06/dalberg-advocacy-analysis_for-web.pdf[/QUOTE]

    It says 'suggests'.

    Kinda...
  25. Replies
    282
    Views
    15,294

    It's from the team who made The Wire and its a...

    They allready did. It's called Treme.
    It's very good.[/QUOTE]


    I was not aware of this. Either I am shit at finding good series on HBO or the HBO app is shit at recommending me good series....
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4