hate these ads?, log in or register to hide them

Search:

Type: Posts; User: Snake

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds; generated 45 minute(s) ago.

  1. Sticky: So logged into my f2p account. Seems like what...

    So logged into my f2p account. Seems like what you can do is super limited. Any suggestions for shit to do, fits to use, and shitposting bittervet corps to join?
  2. Replies
    27
    Views
    2,849

    lolling. Seriously though. I don't have much...

    lolling.

    Seriously though. I don't have much time book this shit, any suggestions of where to stay? close to work is a plus, but I would take better nightlife over closeness if that helps. Old...
  3. Replies
    27
    Views
    2,849

    Let's try this again shall we? My work...

    Let's try this again shall we?

    My work keeps springing shit on me.

    I will be in london (Chiswick Park) between April 9th and the 16th. Where should I stay? Someplace close to work that...
  4. Replies
    27
    Views
    2,849

    Previously people from the company have been over...

    Previously people from the company have been over there for 8-9 days have spent about 2000 pounds for the hotel so if I can get some kind of deal for 6-8 weeks in that ballpark I could justify the...
  5. Replies
    27
    Views
    2,849

    I'll try to make that definitely if I am not...

    I'll try to make that definitely if I am not slammed with work. What are the names of extended stay places there? I need to come up with a cost for for each length of stay to present to management....
  6. Replies
    27
    Views
    2,849

    Snake's going to londong (take 2)

    EDIT: See update http://failheap-challenge.com/showthread.php?20381-Snake-s-going-to-londong-%28take-2%29&p=1477079&viewfull=1#post1477079


    So big project just came up at work, and it looks like...
  7. Replies
    289
    Views
    54,294

    so pretty much we are precedding with the natural...

    Eve was never shit. If you listen to most forum warriors eve always is garbage and dying but it never is true. It just depends on what you do.[/QUOTE]

    TBH it does kinda feel true right now. Player...
  8. Replies
    289
    Views
    54,294

    Hasn't it been that way for the last 6 years?

    Eve was never shit. If you listen to most forum warriors eve always is garbage and dying but it never is true. It just depends on what you do.[/QUOTE]

    TBH it does kinda feel true right now. Player...
  9. Replies
    289
    Views
    54,294

    I heard this thread was the place to post. Is eve...

    I heard this thread was the place to post. Is eve still shit? or should I start playing again.
  10. Welp, never gonna be able to listen to Johnny...

    Welp, never gonna be able to listen to Johnny Cash again without thinking of that chapter.
  11. Replies
    31
    Views
    3,482

    I just made a tasty mojito. ...

    I just made a tasty mojito.

    https://imgur.com/07R5qbG.jpg
  12. I will release fearless(dot) forum dumps for 10...

    I will release fearless(dot) forum dumps for 10 billion isk. PM me if interested.
  13. what a racist sig, why do you hate black people

    what a racist sig, why do you hate black people
  14. Is it me or is kil2 getting fat?

    Is it me or is kil2 getting fat?
  15. Replies
    1,271
    Views
    106,442

    I don't want to hear you Brits ever say anything...

    15 dead (so far), and Islamic State is claiming responsibility. Six people are being held hostage at the supermarket, one(?) at a printing press facility, and the ISIS cunts are saying the US and UK...
  16. What size monitors do you want? I would recommend...

    What size monitors do you want? I would recommend the Korean IPS panels that are floating around, but they might be a touch out of your budget.
  17. Replies
    46
    Views
    5,433

    For a free product, Sophos UTM Home Edition is...

    For a free product, Sophos UTM Home Edition is pretty good. The only limitation is 50 IP's.

    http://www.sophos.com/en-us/products/free-tools/sophos-utm-home-edition.aspx
  18. C&P for those of us at work?

    C&P for those of us at work?
  19. Shitty POS mechanics aren't the source of the...

    Shitty POS mechanics aren't the source of the problem though, they just exasperate it. Remove assign, problem solved.
  20. Replies
    226
    Views
    24,938

    Obviously. It was hosted in fucking Tama of all...

    Obviously. It was hosted in fucking Tama of all places, I can't think of any place in eve with a higher per capita autist population in the game.
  21. Replies
    1,271
    Views
    106,442

    They are french...

    They are french...
  22. Replies
    264
    Views
    22,366

    I'm winchester. back in 24.

    I'm winchester. back in 24.
  23. Replies
    264
    Views
    22,366

    http://i1.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/1...

    http://i1.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/175/719/1155844718213mp8.jpg
  24. Still wouldn't fix the problem, since fighters...

    You need to be able to point/scram fighters. It sucks that you point/scram them now and they warp off when recalled. If I can tackle your fighter I deserve to kill it. Following fighters need to die....
  25. There is a difference between assign and assist....

    A small modification of this ("limit drone assign/assist to light drones only") was my position when drone assist came up related to sentries during CSM8. There was no enthusiasm in CCP for doing it...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4